بررسی سال تولید تلویزیون

سال تولید تلویزیون، لیست تلویزیون به تفکیک سال تولید

لیست تلویزیون های 2022 و 2021

اختراعات کمی به اندازه تلویزیون بر روی زندگی ما تاثیر گذاشته است که در هر خانه ای بطور میانگین بیش از 7 ساعت در روز روشن است. از اختراع تلویزیون که در سال 1927 اتفاق افتاد تا امروز که به تلویزیون های 2022 رسیدیم روز به روز به امکانات و قابلیت های آن افزوده می شود و هر سال شرکت های تولید کننده حرف تازه ای برای گفتن دارند.
تلویزیون های هر سال ویژگی ها و امکانات منحصربفردی دارد که از روی نامگذاری هر شرکتی نیز می توان فهمید فلان تلویزیون ساخت چه سالی است. پیشرفت در صنعت تلویزیون به قدری سریع اتفاق می افتد که کسی که قصد خرید تلویزیون دارد  کار واقعا سختی پیش رو دارد. شما می توانید وسعت انتخاب هایتان را بر اساس نیازتان محدود کنید و به این ترتیب انتخاب بهتری داشته باشید. یکی از راه های محدود کردن، انتخاب بر اساس سال تولید است اینکه شما بدانید تلویزیون 2021 می خواهید یا تلویزیون 2022 یا هر سالی، کار را برایتان راحت تر می کند و گزینه هایتان مشخص است.

در زیر لیست تلویزیون بر اساس سال تولید را مشاهده می کنید که همگی در فروشگاه تی وی سنج برای مقایسه و خرید موجود هستند. با کلیک روی گروه هر سالی به صفحه آن سال منتقل می شوید.

 لیست قیمت تلویزیون های 2022   

 لیست قیمت تلویزیون های 2021   

لیست تلویزیون های 2020 و قبل تر

پرسش و پاسخ مقاله بررسی سال تولید تلویزیون

اگه از هر برندی یه دونه نام ببریم: سونی: تلویزیون اندروید X9500J الجی: تلویزیون اولد C1 سامسونگ: تلویزیون نئوکیولد QN85 شیائومی: تلویزیون کیولد Q1

بستگی داره چقدر هزینه کنید. در شرایط ایده آل بهترین تلویزیون 2022 سونی مدل X95K و A95K هست. بهترین گزینه در تلویزیون 2022 الجی مدل C2 و در سامسونگ تلویزیون نئوکیولد QN900 هست

در انتخاب تلویزیون برای بازی باید به نرخ رفرش تصویر بیشتر توجه کرد تا سال تولید. تلویزیون هایی که نرخ رفرش تصویرشون 120 هرتز هست برای گیمینگ عالی هستن.

خیر. تلویزیون های هم سطح تقریبا یک رنج قیمت دارن.
شیما باسامی
ارسال دیدگاه

پیامی برای این مقاله ثبت نشده است .